Αν έχετε ακούσει ότι οι τομείς που λήγουν μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του SEO του ιστότοπού σας. Ίσως αναρωτιέστε αν αυτό είναι αλήθεια.Τελικά, φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Γιατί κάποιος να εγκαταλείψει έναν τομέα που θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης;
Είμαστε κυρίως εξοικειωμένοι με τη δημοφιλή ιδέα ότι η πρώτη εντύπωση διαρκεί περισσότερο, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να προκαλέσει ή να χαλάσει τις σχέσεις σας. Καθώς η σελίδα προορισμού σας είναι το πρώτο σημείο επαφής ενός χρήστη στον ιστότοπό σας, πρέπει να έχετε ένα σωστά αρθρωμένο και διαμορφωμένο αντίγραφο που να κολλά την προσοχή του χρήστη επιτόπου, να τον κερδίζει και να τον πείθει να δράσει περαιτέρω. Η εμπειρία της συγγραφής σε αμέτρητες σελίδες γραφής μου έχει διδάξει πολλά ανεκτίμητα μαθήματα.
Κάποια χρόνια πριν, όλοι μιλούσαν για τον Ντιγκ. Έχουν περάσει πολλά χρόνια, αλλά θυμάστε πώς ήταν η λέξη στα χείλη όλων, ότι επινοήθηκε ακόμη και ο όρος «Ding Effect». Το φαινόμενο Ding συνέβαινε κάθε φορά που ένας ιστότοπος έβγαινε στην αρχική σελίδα του Ding και, στη συνέχεια, έστελνε τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα που προκαλεί τη διακοπή λειτουργίας του διακομιστή. Αυτό συνέβη επειδή οι ιστότοποι δεν ήταν σε θέση να χειριστούν τέτοιο επίπεδο επισκεψιμότητας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να χάνουν μεγάλες ευκαιρίες, όπως να κάνουν το περιεχόμενο viral στον Ιστό.
Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο! Έχουμε μερικά υπέροχα νέα να μοιραστούμε και πιστεύουμε ότι θα ενθουσιαστείτε όσο κι εμείς όταν τα μάθετε.
Μετά από σχεδόν 2 χρόνια ιδιωτικής beta, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε δημόσια την προσφορά μας IPv6.
Σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, θα εξηγήσουμε διαφορετικές κατηγορίες IPv6 όσον αφορά τη φιλοξενία SEO και SEO.
Πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για SEO
Πιθανότατα έχετε ακούσει ότι οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να κάνουν ή να καταστρέψουν τον ιστότοπό σας. Λοιπόν, είναι αλήθεια!
Απλώς, οι λέξεις-κλειδιά και το SEO είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Δεν θα είστε υπερβολικοί αν πείτε ότι χωρίς λέξεις-κλειδιά δεν θα υπήρχε SEO. Στην πραγματικότητα, ακόμη και με όλες τις ενημερώσεις αλγορίθμων που η Google συνεχίζει να εκτοξεύει, η ανάγκη για έρευνα λέξεων-κλειδιών έχει παραμείνει σχετική.
Στις μέρες μας, γίνονται πολλά λάθη στο SEO ως αποτέλεσμα της επιθυμίας να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μερικές φορές ο λόγος μπορεί να είναι η παρανόηση του τρόπου λειτουργίας του SEO ή σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιθυμία να βελτιωθεί πολύ γρήγορα (κάτι που δεν μπορεί να γίνει όταν πρόκειται για αυτό το θέμα) φέρνει προβλήματα τα λεγόμενα ποινές.
Συμβαίνει ξαφνικά, δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση και όλη η δουλειά έχει μόλις φύγει από το Διαδίκτυο. Ο ιστότοπός σας λειτουργεί ομαλά, ο αριθμός των επισκεπτών/συνδρομητών και των κοινοποιήσεων αυξάνεται, η κατάταξη είναι αρκετά υψηλή, αλλά μια μέρα όλα εξαφανίζονται.