Η περιέργεια οδηγεί τους ανθρώπους στο διαδίκτυο. Όταν είναι συνδεδεμένοι, οι άνθρωποι συνήθως θέλουν να μάθουν κάτι. Οδηγούνται σε ιστότοπους από ερωτήσεις και θα συνεχίσουν μέχρι να βρουν απαντήσεις. Τώρα, δεν θα θέλαμε οι επισκέπτες να ελέγχουν τους ιστότοπους των ανταγωνιστών για απαντήσεις, σωστά; Σωστά!
Για να διατηρήσετε τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, είναι πολύ σημαντικό να αντιμετωπίζονται οι ερωτήσεις τους. Εκτός από ερωτήσεις σχετικά με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους, υπάρχουν συνήθως μόνο 4 απλές ερωτήσεις που έχουν οι επισκέπτες, είτε συνειδητά είτε όχι. Ας συζητήσουμε το τι, το ποιος, το πώς και το πού.
- Τι; - Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, τι ψάχνουν. Αυτή η ερώτηση παίρνει την πρώτη θέση, καθώς είναι πιο σημαντική όταν ελέγχετε ιστότοπους. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές σε αυτήν την περίπτωση, καθώς οι άνθρωποι αυτές τις μέρες δεν είναι τόσο υπομονετικοί για να περιηγηθούν σε έναν ιστότοπο για κάτι που χρειάζονται. Αντίθετα, δείξτε τους αμέσως τι χρειάζονται. Εάν ξέρουν ότι έχετε αυτό που χρειάζονται, δεν θα πρέπει να υπάρχει πολύς λόγος για να πάνε οπουδήποτε αλλού.
- Ποιος; - Οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν αν μπορείτε να σας εμπιστευτούν, και αυτό ισχύει στο διαδίκτυο όπως ισχύει και στην πραγματική ζωή. Εκτός από τις υπηρεσίες σας, ίσως θέλετε να προσθέσετε μερικά καλά λόγια από πελάτες κάπου στον ιστότοπό σας. Ο καλός σχεδιασμός και το περιεχόμενο είναι επίσης πολύ σημαντικά για να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας αξιόπιστο και νόμιμο. Οι πληροφορίες της εταιρείας και τα στοιχεία επικοινωνίας βοηθούν επίσης!
- Πώς; - Σε ένα σχετικό θέμα, οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν περισσότερα για τους οποίους συναλλάσσονται. Αναρωτηθείτε πώς μπορούν οι επισκέπτες σας να σας γνωρίσουν καλύτερα. Ενημερώστε τους περισσότερα για εσάς, έχοντας μια σελίδα “Σχετικά με εμάς”, όπου θα μπορούσατε να αναφέρετε την εταιρεία και τις υπηρεσίες σας.
- Πού; - Σε περίπτωση που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας, θα πρέπει να ξέρουν πού να το κάνουν. Μια καθαρή σελίδα “Επικοινωνήστε μαζί μας” θα κάνει τον ιστότοπό σας θαύματα, ειδικά στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Διατηρήστε το απλό παρέχοντας μια διεύθυνση email και έναν αριθμό τηλεφώνου στη σελίδα επικοινωνίας σας, αλλά μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να έχετε μια ηλεκτρονική φόρμα για τη διευκόλυνση του πελάτη σας.
Εσυ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ? Υπάρχει κάτι άλλο που θέλετε να απαντηθεί όταν βρίσκεστε σε έναν ιστότοπο;