Εάν θέλετε να πουλήσετε κάτι, ή το αντίστροφο και θέλετε να αγοράσετε κάτι, μπορεί να είναι αλήθεια ότι συμβουλευτείτε την Google. Δηλαδή, ποιος άλλος δεν το κάνει; Η Google είναι σαν ένας καθημερινός καλύτερος φίλος. Αλλά από εδώ και πέρα, θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις. Σύμφωνα με το comScore, οι αναζητήσεις στο Amazon αυξάνονται σταθερά ενώ οι αναζητήσεις στο Google μειώνονται δραστικά. Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς στην αρχή, αλλά είναι απολύτως λογικό. Η Google είναι γνωστό ότι είναι αξιόπιστη για σχεδόν τα πάντα και εδώ και καιρό προσπαθεί να επιχειρήσει σε κάθε πτυχή του Διαδικτύου. Από την άλλη, η Amazon επικεντρώθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Έτσι, την επόμενη φορά που θα θελήσετε να το κάνετε μεγάλο, μην περιοριστείτε στο να θέλετε να κατατάξετε στο Google, αλλά προσπαθήστε να έχετε υψηλότερη θέση στο Amazon.
Αν και θα σας πείσω θα είναι σαν να προσπαθείτε να προσγειώσετε μια γροθιά στο φεγγάρι, θα προσπαθήσω για δύο λόγους. Πρώτον γιατί το Amazon είναι το αντίστοιχο της Google όταν πρόκειται για αγορές. Και το δεύτερο είναι επειδή, σε αντίθεση με την Google, ο αλγόριθμος κατάταξης της Amazon είναι πολύ, πολύ πιο κατανοητός.
Θέλω να κάνω αυτήν την ανάρτηση περιεκτική, αλλά ταυτόχρονα, θέλω να την κάνω απλή. Έτσι, για να ικανοποιήσω και τα δύο, θα σπάσω τα θέματα σε κομμάτια.
Υπάρχει πραγματικά διαφορά μεταξύ του Amazon και του Google SEO;
Ναι, και η διαφορά είναι μεγάλη, τόσο μεγάλη που δεν την προσέχουν όλοι. Και οι δύο μηχανές αναζήτησης θέλουν να πουλήσουν. Αυτό είναι αρκετά βασικό. Η διαφορά είναι τι είναι αυτό που θέλουν να πουλήσουν. Η Google θέλει να πουλάει διαφημίσεις. Η Amazon θέλει να πουλήσει προϊόντα. Τώρα, αφού οι στόχοι είναι ανόμοιοι, διαφορετικό θα είναι και το μέτρο της επιτυχίας. Στο google, αν βρείτε αυτό που ψάχνετε, θα επιστρέψετε και πιθανότατα θα κάνετε κλικ στις διαφημίσεις τους. Για την Amazon, εάν βρείτε το σωστό προϊόν, το αγοράσατε, θα επιστρέψετε για να αγοράσετε περισσότερα προϊόντα.
Αυτή η διαφορά θα κάνει τη βελτιστοποίηση και για τις δύο μηχανές αναζήτησης, επίσης, διαφορετική. Αν θέλετε να κάνετε βελτιστοποίηση για την Google, πρέπει να βελτιώσετε την αφοσίωση των χρηστών και να λάβετε μέτρα για να τους κάνετε χαρούμενους. Εάν θέλετε να κάνετε βελτιστοποίηση για το Amazon, εστιάστε στα ποσοστά μετατροπών. Όσο περισσότερες μετατροπές, τόσο πιο επιτυχημένη είναι η Amazon.
Τύπος Δεδομένων
Μια άλλη διαφορά είναι ο τύπος των δεδομένων. Ενώ η Google θέλει οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων να κάνουν τα δεδομένα τους πιο δομημένα, η Amazon διαθέτει ήδη πλήρως δομημένα δεδομένα. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι η δημιουργία ενός ιστότοπου σάς δίνει την ελευθερία να ξεκινήσετε από το μηδέν. Σας δίνεται ένα κενό σημειωματάριο. Ενώ βρίσκεστε στο Amazon, υπάρχουν πεδία που πρέπει να απαντήσετε.
Βελτιστοποίηση
Τώρα, ας συζητήσουμε τη βελτιστοποίηση τόσο για την Google όσο και για την Amazon. Για να μπορέσετε να κατατάξετε στο Google, πρέπει να δημιουργήσετε συνδέσμους. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ακόμα πολλά να κάνετε: κάντε γνωστή την παρουσία σας συμμετέχοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενθαρρύνετε τις αναφορές σε επωνυμίες. Αν και αυτό θα βελτιώσει επίσης την κατάταξή σας στο Amazon, δεν την επηρεάζει άμεσα. Και πάλι, η Amazon βασίζεται κυρίως στις μετατροπές, οι αναζητήσεις μετατρέπονται σε αγορές;Αποτελέσματα αναζήτησης
Όπως το Google, το Amazon προσφέρει διαφορετικές προβολές κατά τη σάρωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Έχουν προβολή λίστας και προβολή γκαλερί. Η σημασία της συμπλήρωσης των πεδίων στο Amazon εμφανίζεται στο πλαϊνό πλαίσιο φίλτρου. Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης θέλει μόνο μπλε στοιχεία και δεν έχετε συμπληρώσει την κατηγορία χρώματος, το στοιχείο σας δεν θα μετατραπεί στις αναζητήσεις.Σειρά κατάταξης
Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι. Ο λόγος για τον οποίο βάζετε το προϊόν σας στο Amazon είναι για να πουληθεί το εν λόγω προϊόν. Πώς ακριβώς μπορείτε να πουλήσετε τα προϊόντα; Υπάρχουν δύο παράγοντες για τη μετατροπή των αναζητήσεων σε αγορές. Και κάτω από τους δύο παράγοντες είναι υποπαράγοντες. Ας τα συζητήσουμε με τρόπο πίνακα.Παράγοντες απόδοσης – Πόσο καλά απέδωσε το προϊόν σας; Προκάλεσε πωλήσεις; | Παράγοντες συνάφειας – Είναι το προϊόν σας σχετικό με την αναζήτηση; |
Συντελεστής μετατροπής – Όταν το προϊόν σας φτάσει στα αποτελέσματα αναζήτησης, αγοράστηκε; | Τίτλος – περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
|
Εικόνες – Ακολουθήσατε το μέγεθος εικόνας 1000x1000; Αυτό το συγκεκριμένο μέγεθος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Zoom και το Zoom μπορεί να δημιουργήσει πωλήσεις. | Επωνυμία – Οι αγοραστές πληκτρολογούν πάντα την επωνυμία που θέλουν. Φροντίστε να αναφέρετε τη μάρκα του προϊόντος σας. |
Τιμή – Η τιμή του προϊόντος σας είναι σωστή σε σύγκριση με άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας; | Κουκκίδες και περιγραφή – Να είστε πολύ συγκεκριμένοι σχετικά με το προϊόν που πουλάτε. |
Όροι αναζήτησης – Χρησιμοποιήσατε τις σωστές λέξεις-κλειδιά; | |
Όνομα πωλητή – Είναι επίσης καλή ιδέα να σας γνωρίζουν οι αγοραστές, ώστε να μπορέσουν να δημιουργηθούν σχέσεις. |
Παρακολούθηση της προόδου σας
Όπως σε κάθε επιχείρηση, πρέπει να παρακολουθείτε εάν τα πάτε καλά. Κάνοντας αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να τροποποιήσετε και να παρακολουθήσετε πού πηγαίνατε σωστά ή λάθος.Άλλοι Παράγοντες
Αυτοί είναι επίσης μερικοί από τους παράγοντες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε μετατροπές στο Amazon:συμπέρασμα
Οι άνθρωποι θα βασίζονται πάντα στην αναζήτηση για να βρουν κάτι. Μπορεί να είναι στο Google ή στο Amazon. Δεν θα βλάψετε εάν μπορείτε να βρείτε χρόνο να επενδύσετε και στα δύο. Άλλωστε, ο στόχος σας είναι να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις. Όσο περισσότερους πόρους διαθέτετε, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να πουληθούν τα προϊόντα σας. Απλώς να είστε υπομονετικοί στο να κυνηγήσετε το Νούμερο 1 Σημείο στο Google και περισσότερο στο Amazon.