Αν θέλετε να κατατάξετε υψηλότερα στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να θεωρούν τις μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως δύο εντελώς διαφορετικές σφαίρες, στην πραγματικότητα έχουν πολύ περισσότερα κοινά από ό,τι νομίζετε. Εάν αντιμετωπίζετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επέκταση της στρατηγικής SEO σας, θα είστε σε καλό δρόμο για να βελτιώσετε την κατάταξή σας και στις δύο θέσεις
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής SEO σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ουσιαστικό μέρος του μάρκετινγκ σας. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη δημιουργία σχέσεων, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, την αφοσίωση και την επιρροή της επωνυμίας, αλλά το πιο σημαντικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας.
Αν θέλετε να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας καταλαμβάνοντας υψηλότερη κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει επίσης να αποτελούν μέρος της στρατηγικής σας.
Μπορείτε να βελτιώσετε τις κατατάξεις αναζήτησής σας αυξάνοντας την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να συνδεθείτε με άτομα που ανήκουν στο κοινό-στόχο σας και είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να χτίσετε σχέσεις με πιθανούς πελάτες. Εάν θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, τότε πρέπει να αυξήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μπορείτε να βελτιώσετε τις κατατάξεις αναζήτησής σας αυξάνοντας την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα κοινωνικά δίκτυα επιτρέπουν στους χρήστες μέσα σε αυτά να συνδέονται με εξωτερικούς ιστότοπους, γεγονός που τα καθιστά έναν εύκολο τρόπο για τα άτομα σε αυτά τα δίκτυα - και τους οπαδούς τους - να βρίσκουν νέους ιστότοπους που τους αρέσουν. Εάν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον σε έναν ιστότοπο, το πιθανότερο είναι ότι κάποιος θα το μοιραστεί με τους φίλους του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η προσέλκυση εισερχόμενων συνδέσμων είναι ένας βασικός παράγοντας κατάταξης για τις μηχανές αναζήτησης
Η προσέλκυση εισερχόμενων συνδέσμων είναι ένας βασικός παράγοντας κατάταξης για τις μηχανές αναζήτησης. Οι εισερχόμενες συνδέσεις είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τον καθορισμό της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους συνδέσμους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, να αποκτήσετε περισσότερα κοινωνικά μερίδια και να αποκτήσετε backlinks που βελτιώνουν το SEO σας.
Όλοι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι nofollow.
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο και το δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας, προσπαθείτε να κάνετε τους ανθρώπους να επισκεφτούν αυτήν τη σελίδα. Όταν κάποιος το κάνει, τότε η Google το βλέπει ως ψήφο εμπιστοσύνης για την ποιότητα και τη συνάφεια αυτής της σελίδας. Στη συνέχεια, θα το μετρήσουν ως σήμα όταν αποφασίσουν εάν πρέπει να κατατάξουν τον ιστότοπό σας υψηλότερα (ή χαμηλότερα).
Με απλά λόγια: εάν έχετε πολλή επισκεψιμότητα από ιστότοπους κοινωνικών μέσων, η Google θα υποθέσει ότι αυτές οι συγκεκριμένες σελίδες είναι πολύτιμες και θα τους δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα κατά την κατάταξη του ιστότοπού σας. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν έχουν όλοι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης αυτό το πλεονέκτημα — μόνο ορισμένοι από αυτούς το έχουν.
Οι σύνδεσμοι Nofollow δεν βοηθούν άμεσα το SEO σας, αλλά εξακολουθείτε να τους χρειάζεστε.
Αν και οι σύνδεσμοι nofollow δεν βοηθούν άμεσα το SEO σας, εξακολουθούν να είναι σημαντικοί για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι σύνδεσμοι Nofollow μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε τις κυρώσεις της Google. Ένας σύνδεσμος nofollow δεν θα επηρεάσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά θα εμφανιστεί ως υπερσύνδεσμος στη σελίδα και θα δώσει στους αναγνώστες που κάνουν κλικ σε αυτόν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για αυτό που προσφέρετε.
Πρόσφατα νέα από την Google υποδεικνύουν ότι δεν αγνοούν πλέον τους συνδέσμους nofollow, κάτι που μπορεί να είναι καλά νέα για όσους ανησυχούν για τη συνολική τους επίδραση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Χρησιμοποιήστε έναν πιασάρικο τίτλο.
Χρησιμοποιήστε μια καλή εικόνα.
Χρησιμοποιήστε συντόμευση συνδέσμου.
Χρησιμοποιήστε μια συναρπαστική περιγραφή.
Χρησιμοποιήστε ένα πιασάρικο url.
Συμπεριλάβετε μια εξαιρετική παρότρυνση για δράση που εμπνέει τους αναγνώστες να μοιραστούν την ανάρτηση (π.χ. “Παρακαλώ κοινοποιήστε αυτήν τη δημοσίευση στο Facebook ή στο Twitter.”) στην πρώτη παράγραφο του άρθρου σας, μαζί με μια άλλη παρότρυνση για δράση στο τέλος κάθε ενότητας ή/και παραγράφου μέσα σε αυτό, ώστε οι αναγνώστες να γνωρίζουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. αυτά τα CTA δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις 5 λέξεις για να μην γεμίζουν υπερβολικά τη σελίδα σας!
Δημιουργήστε γραφήματα με δυνατότητα κοινής χρήσης χρησιμοποιώντας σχετικούς όρους αναζήτησης.
Θα πρέπει να δημιουργήσετε γραφήματα που σχετίζονται με τον κλάδο, το κοινό-στόχο και το περιεχόμενό σας. Εάν το infographic δεν έχει καμία αξία για αυτά τα πράγματα, τότε δεν αξίζει να το μοιραστείτε. Είναι επίσης πιο πιθανό να κοινοποιηθεί εάν έχει μια σαφή παρότρυνση για δράση για τον αναγνώστη. Όσο περισσότερες παροτρύνσεις για δράση συμπεριλάβετε στο infographic σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε να αποκτήσετε νέους επισκέπτες από ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Reddit ή το StumbleUpon που θα κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας και θα παραμείνουν περισσότερο από μια απλή επίσκεψη πριν φύγουν για πάντα .
Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να προσδιορίσετε τον εαυτό σας ως συγγραφέα ενός infographic με κάποιο είδος υδατογραφήματος ή πίστωσης κάπου μέσα στην ίδια την εικόνα (δεν σας επιτρέπουν όλες οι εικόνες να το κάνετε αυτό). Χωρίς κάποιου είδους ορατή αναφορά στον εαυτό σας ως δημιουργό/συγγραφέα/ιδιοκτήτη/δημιουργό κ.λπ., οι άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν ότι βλέπουν κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που περίμεναν – κάτι που θα τους έκανε απίθανο να επιστρέψουν ξανά αφού μάθουν τι ήταν στην πραγματικότητα εκεί αντί!
Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε σπάνιες ιστορίες, τις οποίες είναι πάντα καλό να μοιράζεστε. Εάν πρόκειται να μοιραστείτε ένα άρθρο ειδήσεων, φροντίστε να αποδώσετε τα εύσημα στην πηγή του και να βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικό με το κοινό σας. Η κοινή χρήση παλαιών άρθρων ή άρθρων που δεν είναι σχετικά θα σας κάνει να φαίνεστε σαν αποστολέας ανεπιθύμητης αλληλογραφίας αντί ως χρήσιμος πόρος για το αναγνωστικό κοινό σας.
Η χρήση των hashtag είναι ουσιαστικό μέρος κάθε στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε μια οπτική αναπαράσταση και κατηγοριοποίηση του περιεχομένου σας, διευκολύνοντας τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα hashtags με διάφορους τρόπους:
Για να δουν περισσότερα άτομα το περιεχόμενό σας και να βελτιώσετε την ορατότητά του στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Να βρείτε άλλα άτομα που μιλούν για το ίδιο θέμα με εσάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να συνδεθείτε μαζί τους και να συνεργαστείτε σε έργα μαζί.
Να ακολουθείτε άλλους χρήστες που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα ή εξειδίκευση με εσάς, ώστε να έχετε πρόσβαση σε σχετικές πληροφορίες (και θα ξέρουν πόσο χρόνο έχασαν αν προσπαθήσουν να ακολουθήσουν κάποιον που δεν αξίζει).
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Δημοσιεύστε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Καθώς δημοσιεύετε, προσπαθήστε να δημοσιεύετε τις ώρες αιχμής της ημέρας (για παράδειγμα, μεταξύ 7-8 π.μ., 11 π.μ.-1 μ.μ. και 5-6 μ.μ.). Αν το κάνετε αυτό, θα έχετε περισσότερη αλληλεπίδραση από τους αναγνώστες.
Δημοσιεύστε πολλές φορές την εβδομάδα σε κάθε πλατφόρμα (Facebook, Twitter, LinkedIn). Οι αναρτήσεις σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν κείμενο και συνδέσμους προς το περιεχόμενο του ιστότοπού σας ή του ιστολογίου σας, προκειμένου οι μηχανές αναζήτησης να λάβουν το περιεχόμενο καθώς και οι χρήστες που μπορεί να ενδιαφέρονται να το διαβάσουν αλλά δεν έχουν κάνει ακόμα κλικ από ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook ή Twitter σε αυτούς τους ιστότοπους όπου μπορεί να μάθουν ακόμη περισσότερες πληροφορίες για το τι συμβαίνει εκεί! Αυτό βοηθά στη διάδοση της ευαισθητοποίησης σχετικά με το τι κάνει και η επιχείρησή σας!
Αναπτύξτε σχέσεις με τους παράγοντες επιρροής σε κάθε χώρο κοινωνικής δικτύωσης στον οποίο ανήκετε.
Αναπτύξτε σχέσεις μαζί τους.
Για να το θέσω απλά, πρέπει να γνωρίσετε τους παράγοντες επιρροής σε κάθε χώρο κοινωνικής δικτύωσης στον οποίο ανήκετε. Κάντε την έρευνά σας και μάθετε γι’ αυτά — να ενδιαφέρεστε για το τι έχουν να πουν και να δείξετε ότι είστε αυθεντικοί, συνεπείς και υπομονετικοί. Μπορεί να χρειαστεί χρόνος μέχρι να σας προσέξουν ή να ανταποκριθούν σε αιτήματα για βοήθεια, αλλά αν χτίσετε μια σχέση αργά με την πάροδο του χρόνου, θα αποδώσει όταν δουν πόσο πολύτιμο είναι το περιεχόμενό σας (και ελπίζουμε να μοιραστούν μέρος του).
Η εικόνα της επωνυμίας είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την εταιρεία σας, συμπεριλαμβανομένης της εντύπωσης που έχουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας, καθώς και την κουλτούρα της.
Μπορείτε να δημιουργήσετε την εικόνα της επωνυμίας σας προωθώντας τον εαυτό σας σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter. Εάν δεν είστε ήδη ενεργοί σε αυτούς τους ιστότοπους, ξεκινήστε τώρα! Φροντίστε να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο σας σε κάθε ανάρτηση, ώστε να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν κάποιος αναζητά αυτές τις λέξεις.
Η εικόνα της επωνυμίας σας πρέπει να είναι μοναδική από άλλες εταιρείες με παρόμοιες προσφορές. Αυτό θα σας κάνει να ξεχωρίσετε με καλό τρόπο και θα βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να σας επιλέξουν από αυτούς.
Εάν θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, εστιάστε στη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου και στη δημιουργία σχέσεων με άτομα που ανήκουν στο κοινό-στόχο σας.
Για να βελτιώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, εστιάστε στη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου και στη δημιουργία σχέσεων με άτομα που ανήκουν στο κοινό-στόχο σας. Εάν θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, εστιάστε στη δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου και στη δημιουργία σχέσεων με άτομα που ανήκουν στο κοινό-στόχο σας.
Μην αφήσετε την έλλειψη κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα να σας εμποδίσει να αυξήσετε την κατάταξή σας και να προσελκύσετε εισερχόμενους συνδέσμους. Θα πρέπει να εργαστείτε για τη δημιουργία σχέσεων με τα σωστά άτομα και τη δημιουργία περιεχομένου που θέλουν να μοιραστούν οι άλλοι, αλλά θα αξίζει τον κόπο όταν ο ιστότοπός σας προσελκύει περισσότερη επισκεψιμότητα ως αποτέλεσμα.