Ο απόλυτος οδηγός για τις λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών του AdWords: Ένα ιστολόγιο σχετικά με τα οφέλη από τη ρύθμιση της αρνητικής λέξης-κλειδιού του AdWords.

Οι καμπάνιες Google AdWords της επιχείρησής σας μπορούν εύκολα να είναι σπατάλη χρημάτων, εάν δεν δίνετε προσοχή σε ορισμένες μετρήσεις και δεν τις βελτιστοποιείτε σε τακτική βάση. Ένας από τους πιο σημαντικούς και ευκολότερους τρόπους για να βελτιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό σας είναι να δημιουργήσετε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών.

Αυτός ο οδηγός θα περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά, από το τι είναι και τον τρόπο λειτουργίας τους έως το γιατί χρειάζεστε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών. Θα εξετάσουμε ακόμη και πώς να δημιουργήσετε ένα για την επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε το συντομότερο δυνατό!

Τι είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά;

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις που δεν θέλετε να εμφανίζονται στο αντίγραφο της διαφήμισής σας. Χρησιμοποιούνται για να εμποδίζουν την εμφάνιση των διαφημίσεών σας σε συγκεκριμένες σελίδες ή ερωτήματα, κάτι που μπορεί να είναι χρήσιμο για επιχειρήσεις που δεν θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται σε συγκεκριμένες περιοχές ή όταν χρησιμοποιούνται συγκεκριμένοι όροι αναζήτησης.

Αρνητικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να προστεθούν στην ομάδα διαφημίσεων, την καμπάνια σας και άλλους τύπους ρυθμίσεων του AdWords, όπως συνδέσμους ιστότοπου και επεκτάσεις εφαρμογών για κινητά.

Πώς λειτουργούν οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά;

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι η πιο σημαντική κατηγορία των λιστών λέξεων-κλειδιών του Google AdWords. Γιατί; Επειδή σας βοηθούν να περιορίσετε τη σπατάλη διαφημιστικών δαπανών εξαιρώντας λέξεις, φράσεις και θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα: Εάν είστε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάτε ασύρματα ακουστικά, τότε θα ήταν σπατάλη χρημάτων εάν οι διαφημίσεις σας εμφανίζονταν όταν κάποιος πληκτρολογούσε [τα καλύτερα ασύρματα ακουστικά] στην Αναζήτηση Google. Το ίδιο ισχύει και για ένα κατάστημα ένδυσης με ενεργή σειρά ρούχων όπως αυτό (πουλάνε ακόμα και παπούτσια!). Ωστόσο, αν κάποιος πληκτρολογήσει κάτι όπως [καλύτερη αγορά ασύρματων ακουστικών], τότε αυτές είναι λέξεις που θα μπορούσαν να προσελκύσουν επισκεψιμότητα στον ιστότοπο – και ενδεχομένως να μετατραπούν σε πωλήσεις!

Πώς λειτουργούν λοιπόν οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά; Ας ρίξουμε μια ματιά σε δύο σενάρια…

Τα οφέλη μιας λίστας αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι ένας τρόπος για να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα, να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας και ακόμη και να βελτιώσετε τη μέση θέση σας.

  • Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα. Ας υποθέσουμε ότι εκτελείτε μια καμπάνια AdWords για “μπλε γραφικά στοιχεία”. Όσο πιο συγκεκριμένη είναι η λέξη-κλειδί (δηλαδή, «μπλε γραφικά στοιχεία»), τόσο υψηλότερη θα είναι η τιμή προσφοράς της, επειδή υπάρχουν λιγότερα άτομα που την αναζητούν από ό,τι αν κάποιος έκανε αναζήτηση για «δώρα γάμου» ή «γάλα». Επομένως, προσθέτοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά όπως “κόκκινο” ή “κίτρινο” στην καμπάνια σας, ο αριθμός των προσφορών για αυτούς τους όρους θα μειωθεί αυτόματα χωρίς να επηρεαστούν άλλα μέρη της στρατηγικής της ομάδας διαφημίσεών σας.* Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπών σας εξαιρώντας τη χαμηλή ποιότητα επισκεψιμότητα από το να εμφανιστούν μπροστά τους.* Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να αυξήσουν την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, αποκλείοντας την εμφάνιση άσχετων ερωτημάτων αναζήτησης στις διαφημίσεις (που σημαίνει λιγότερα κλικ).

Πότε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε λέξεις-κλειδιά από τη λίστα σας

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε λέξεις-κλειδιά από τη λίστα σας και είναι σημαντικό να γνωρίζετε πότε ισχύει καθένα από αυτά τα σενάρια. Εάν έχετε ένα νέο προϊόν ή μια νέα σελίδα προορισμού που παρακολουθείται, τότε η προσθήκη τους είναι η κατάλληλη επιλογή. Επιπλέον, εάν το ποσοστό μετατροπής για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί είναι χαμηλό για κάποιο χρονικό διάστημα και έχετε αποφασίσει ότι δεν αξίζει να συνεχίσετε να το συνεχίσετε, η κατάργησή τους από τη λίστα θα σας βοηθήσει να σταματήσετε να σπαταλάτε χρήματα με αυτούς τους όρους. Ένας άλλος καλός λόγος για την κατάργηση των λέξεων-κλειδιών είναι εάν ο αριθμός των εμφανίσεων σε οποιονδήποτε συγκεκριμένο όρο έχει ξεφύγει από τον έλεγχο - ίσως επειδή μόλις αναφέρθηκε σε ένα άρθρο σε ένα από τα αγαπημένα σας ιστολόγια! Τέλος, εάν υπάρχει υπερβολική επισκεψιμότητα που προέρχεται από ορισμένες φράσεις που δεν έχουν καλή μετατροπή (π.χ. “αγοράστε το Adwords” ή “Οδηγός Adwords”), η προσθήκη αυτών των τύπων σε αρνητικές λίστες μπορεί να διασφαλίσει ότι αυτού του είδους τα ερωτήματα δεν θα σπαταλήσουν χρήματα σε διαφημίσεις που δεν γίνονται ούτως ή άλλως κλικ!

Πώς να δημιουργήσετε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών

Για να δημιουργήσετε μια λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών, πρέπει να ανοίξετε την καμπάνια στην οποία θέλετε να προσθέσετε τη νέα λίστα. Μόλις γίνει αυτό, κάντε κλικ στο “Λέξεις-κλειδιά” και, στη συνέχεια, επιλέξτε “Αρνητικές λέξεις-κλειδιά” από το αναπτυσσόμενο μενού.

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή “Νέα λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών” στο επάνω μέρος της οθόνης σας και δώστε της ένα όνομα. Επιλέξτε έναν υπάρχοντα λογαριασμό ή δημιουργήστε έναν νέο εάν χρειάζεται. Τέλος, επιλέξτε ποια καμπάνια θέλετε να εφαρμόσετε και αυτό το σύνολο λέξεων-κλειδιών και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην αποθήκευση!

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά αποτελούν σημαντικό μέρος της βελτιστοποίησης των καμπανιών σας στο AdWords


Οι λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών είναι ένα σημαντικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις καμπάνιες PPC σας. Μπορούν να μειώσουν τις χαμένες δαπάνες, να βελτιώσουν την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και το Δείκτη ποιότητας, καθώς και να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπών.

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που θα θέλατε να αποτρέψετε να εμφανίζονται στις διαφημίσεις σας. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • άσχετοι όροι αναζήτησης που ενδέχεται να χρησιμοποιούν οι χρήστες όταν συναντούν τον ιστότοπό σας (π.χ. “δωρεάν αποστολή” εάν δεν προσφέρετε δωρεάν αποστολή)

  • ορθογραφικά λάθη δημοφιλών όρων αναζήτησης (π.χ. “ti” έναντι “tie”)

  • επωνυμίες ανταγωνιστών (π.χ. “Zappos” για το κατάστημα λιανικής υποδημάτων Zappos)

Εάν ένας χρήστης αναζητήσει αυτούς τους τύπους λέξεων-κλειδιών, δεν θα δει καθόλου τη διαφήμισή σας – πράγμα που σημαίνει λιγότερες σπαταλημένες δαπάνες σε διαφημίσεις που δεν είναι σχετικές ή αποτελεσματικές για τον συγκεκριμένο χρήστη!

συμπέρασμα

Εν κατακλείδι, ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να κατανοήσετε την αξία των αρνητικών λέξεων-κλειδιών. Σας παρέχουμε επίσης ορισμένα βήματα για να δημιουργήσετε τη δική σας λίστα. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να μεγιστοποιήσετε την καμπάνια σας στο AdWords και πώς μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτύξει την απόδοση επένδυσης (ROI), θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ ή να μας καλέσετε στο (555) 555-5555 για μια δωρεάν συμβουλή σχετικά με τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με τις υπηρεσίες του Google AdWords.