Κάποια χρόνια πριν, όλοι μιλούσαν για τον Ντιγκ. Έχουν περάσει πολλά χρόνια, αλλά θυμάστε πώς ήταν η λέξη στα χείλη όλων, ότι επινοήθηκε ακόμη και ο όρος «Ding Effect». Το φαινόμενο Ding συνέβαινε κάθε φορά που ένας ιστότοπος έβγαινε στην αρχική σελίδα του Ding και, στη συνέχεια, έστελνε τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα που προκαλεί τη διακοπή λειτουργίας του διακομιστή. Αυτό συνέβη επειδή οι ιστότοποι δεν ήταν σε θέση να χειριστούν τέτοιο επίπεδο επισκεψιμότητας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να χάνουν μεγάλες ευκαιρίες, όπως να κάνουν το περιεχόμενο viral στον Ιστό.
Σήμερα, ο Ding είναι λίγο πολύ ένας θρύλος, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το φαινόμενο Ding είναι ακόμα πολύ ενεργό. Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το περιεχόμενο μπορεί να γίνει viral μέσω retweets στο Twitter, κοινοποιήσεων στο Facebook και αναδημοσίευσης. Αυτά τα θλιβερά νέα είναι τα εξής: οι περισσότεροι ιστότοποι δεν μπορούν να διαχειριστούν τη φήμη και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταρρεύσουν.
Τώρα που το ξέρετε αυτό, πιστεύετε ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να αντέξει τη δοκιμή; Όταν επιλέγετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε εάν ο ιστότοπός σας μπορεί να διαχειριστεί το επίπεδο επισκεψιμότητας που θα ξεκινήσει μια επιτυχημένη εκστρατεία μάρκετινγκ. Ωστόσο, εάν ο ιστότοπός σας δεν μπορεί να διαχειριστεί την επισκεψιμότητα, θα υπάρξει ένας αριθμός ατυχών συμβάντων όπως:
Τώρα ξέρετε γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζετε τη δύναμη του ιστότοπού σας όταν πρόκειται για αυξήσεις επισκεψιμότητας. Για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να το χειριστεί, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη:
Έχετε υποστεί αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας τον τελευταίο καιρό; Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας στην ενότητα των σχολίων.