Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Τρόπος επίλυσης του σφάλματος: Λυπούμαστε, η καταχώρηση DNS υπάρχει ήδη, διαγράψτε την πρώτα (από όλους τους διακομιστές στο σύμπλεγμα DNS)

Ella McMorran
Γραμμένο από
Ella McMorran

Όταν προσπαθείτε να προσθέσετε έναν νέο τομέα στο WHM, ενδέχεται να λάβετε ένα σφάλμα όπως το ακόλουθο:

Example

Κατάσταση δημιουργίας λογαριασμού: Απέτυχε Λυπούμαστε, η καταχώρηση DNS για το domainname.com υπάρχει ήδη, διαγράψτε την πρώτα (από όλους τους διακομιστές στο σύμπλεγμα dns)

Αυτό σημαίνει ότι το αρχείο ζώνης DNS για αυτόν τον τομέα υπάρχει ήδη. Για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, ακολουθήστε αυτά τα βήματα.

Βήμα 1: Τερματισμός λογαριασμού στο WHM

Για να καταργήσετε τον λογαριασμό από το WHM:

  1. Μεταβείτε στις Λειτουργίες λογαριασμού > Κλειστός λογαριασμός.
  2. Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να τερματίσετε.
  3. Στο πλαίσιο, enter:* Κατανοώ ότι αυτό θα διαγράψει αμετάκλητα όλους τους επιλεγμένους λογαριασμούς. *
  4. Κάντε κλικ στο Destroy Selected Accounts.

Μόλις το WHM καταργήσει εντελώς τον λογαριασμό, θα εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα επιβεβαίωσης στο κάτω μέρος της οθόνης: *Όλοι οι λογαριασμοί τερματίστηκαν! *

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να λάβετε ένα μήνυμα σφάλματος όπως το ακόλουθο:

Example

Λυπούμαστε, το yourdomain.com δεν μπορεί να διαγραφεί επειδή εξακολουθεί να έχει διαμορφωθεί για χρήση σε ενεργό λογαριασμό. Καταργήστε τον τομέα από τον λογαριασμό διαγράφοντας τον υποτομέα, τον τομέα πρόσθετου, τον δεσμευμένο τομέα ή τον συνδεδεμένο λογαριασμό. Εάν όλα τα άλλα αποτύχουν, αφαιρέστε το από το httpd.conf.

Βήμα 2: Επιβεβαιώστε ότι η καταχώρηση DNS για τον τομέα έχει καταργηθεί

Τώρα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι η καταχώρηση DNS έχει αφαιρεθεί. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στις Δυνατότητες DNS > Διαγραφή ζωνών DNS στη ζώνη WHM. Εάν το όνομα τομέα δεν αναφέρεται, μπορείτε να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε ξανά τον λογαριασμό.

Εάν η ζώνη DNS εξακολουθεί να εμφανίζεται στη λίστα:

  1. Κάντε κλικ στο όνομα τομέα που θέλετε να καταργήσετε.
  2. Κάντε κλικ στο Διαγραφή.
  3. Στην επόμενη σελίδα, κάντε κλικ στο Διαγραφή για επιβεβαίωση.

Αφού ολοκληρώσετε τα παραπάνω βήματα, μπορείτε να προσπαθήσετε ξανά να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας.